O mnie

Moje zdjęcie
MÓWCIE DO MNIE GEFA. No więc tak. Kim ja jestem? Sama tego do końca nie wiem. No na przykład umiem założyć nogę za głowę i chciałabym mieć na imię Sam(antha). Gram na dwóch instrumentach i uwielbiam rysować. To chyba właśnie ja, lecz tego do końca nie wiem.

wtorek, 18 września 2012

NO i YES na moim blogu

hej!
Zacznę od tego, że mam już pewne  doświadczenie w prowadzeniu bloga (wprawdzie małe ale zawsze), ponieważ to już mój drugi blog. Tylko, że ten nie będzie na tematy, które występowały w tamtym blogu. Ten będzie...hm....bardziej literacki....
No więc mam na imię Genowefa, a na nazwisko Gonzo-Gąbka. Chodzę do gimnazjum w Krakowie. Noszę czaderskie szaro niebieskie okulary i (prawie) zawsze trampki albo trampko podobne. Mój blog to będzie zbiór opowiadań, przemyśleń, recenzji książek, jakichś historii, czasem pojawią się moje rysunki czyli ogólnie blog o mnie i o "mojej sztuce".
No więc tak, nie spodziewajcie się postów 10 razy w tygodniu, ponieważ ja zwyczajnie nie mam czasu ich pisać. Nie będę blogować regularnie, ale też nie tak znowu rzadko.

NO-złośliwe komentarze
YES-miłe komentarze

Oczywiście obserwatorzy są bardzo mile widziani:)
Jeśli blog Ci się nie podoba to po prostu go nie obserwuj. Nie bawię się w 'obserwujemy'. Jeśli jakiś blog mi się podoba obserwuję go, jeśli nie to nie obserwuję. Proste.

A, właśnie! Przypomniałam sobie jedną rzecz. Mówcie do mnie Gefa, ok?

Zachęcam OGROMNIAŚCIE do czytania mojego bloga i pozdrawiam.
Gefa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz