O mnie

Moje zdjęcie
MÓWCIE DO MNIE GEFA. No więc tak. Kim ja jestem? Sama tego do końca nie wiem. No na przykład umiem założyć nogę za głowę i chciałabym mieć na imię Sam(antha). Gram na dwóch instrumentach i uwielbiam rysować. To chyba właśnie ja, lecz tego do końca nie wiem.

sobota, 3 listopada 2012

100 wejść jest jak 100 uśmiechów adresowanych do ciebie

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
100 wyświetleń mojego bloga! 100 wyświetleń mojego bloga! 100 wyświetleń mojego bloga! 100 wyświetleń mojego bloga! 100 wyświetleń mojego bloga!
Jak już zapewne zauważyłyście(liście) bardzo cieszę się z tego, że aż 100 osób zechciało wejść na mojego bloga. Dość chaotycznie zaczęłam ten wpis. Wybaczcie ale to był dla mnie naprawdę wielki szok.
torcik na cześć bloga i jego czytelniczek(ków)

Dziękuje Wam bardzo za tyle wejść i zachęcam do dalszego odwiedzania Genowefy Gonzo Gąbki.
Ze zniecierpliwieniem czekam na 200;)

1 komentarz:

  1. gratulacje i powodzenia dalej :) z przyjemnością Cię obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń