O mnie

Moje zdjęcie
MÓWCIE DO MNIE GEFA. No więc tak. Kim ja jestem? Sama tego do końca nie wiem. No na przykład umiem założyć nogę za głowę i chciałabym mieć na imię Sam(antha). Gram na dwóch instrumentach i uwielbiam rysować. To chyba właśnie ja, lecz tego do końca nie wiem.

piątek, 2 listopada 2012

Przygody Czesia i Wiesia

Pewnego razu Czesio i Wiesio poszli na spacer. Biedny Wiesio złamał nóżkę. Co z tym Wiesiem?-zmartwił się Czesio. Potknął się Czesio i zwichnął łapkę. O nie! Ubrudzę facjatkę!-krzyknął. Upadł na twarz. Przed oczami niebieskie gwiazdki. Bliźniaczki Sobieskie krzyczą z przerażenia, zasłaniają oczy, wołają Zenia. Zenio  przyleciał. Dyszy i sapie. Apteczka w łapie. Osłuchuje Wiesia, zakłada bandaż. Podchodzi do Czesia i zimna szmatkę na jego głowie wiesza.....
                             CIĄG DALSZY NASTĄPI....lub nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz